Ammattisijoittajat uskovat Fluenticin osakeantiin – AI-pohjainen käännöspalvelu muuttaa asiakaspalvelun Suomalainen SaaS-yritys Fluentic on kehittänyt tekoälypohjaisen ratkaisun, jonka tarkoituksena on mullistaa yritysten kansainvälinen asiakaspalvelu. Fluenticin omistaja VisionPlus -rahasto uskoo yrityksen toimintaan ja kasvuun. Fluenticilla on käynnissä osakeanti, jolla on tarkoitus kiihdyttää hyvin alkanutta kasvua. Sijoittaja.fi 29.11.2023 osakeanti sijoitusideat teknologia Suomalainen SaaS-yritys Fluentic on kehittänyt tekoälypohjaisen ratkaisun, jonka tarkoituksena on mullistaa yritysten kansainvälinen asiakaspalvelu. Fluenticin omistaja VisionPlus -rahasto uskoo yrityksen toimintaan ja kasvuun. Fluenticilla on käynnissä osakeanti, jolla on tarkoitus kiihdyttää hyvin alkanutta kasvua. Fluentic Oy on kehittänyt tekoälypohjaisen ratkaisun, joka auttaa yrityksiä kääntämään asiakaspalveluviestejä useille kielille Fluentic kääntää automaattisesti lähes 80 kieltä yrityksen asiakkaiden ja asiakaspalveluvastaavien välillä kanavariippumattomasti. Fluenticin ratkaisu käyttää eri käännöspalveluita, kuten Googlea, Bingiä tai ChatGPT:tä, ja valitsee parhaat käännökset, jolloin lopputulos on laadukkaampi. Lisäksi ratkaisu oppii yritysten omat termit ja hyödyntää aikaisempia viestejä, mikä tekee käännöksistä vieläkin laadukkaampia ja yrityksen asiakasviestintää tukevia. Fluenticin 15 vuoden kokemus käännöstoimialalta ja sen ainutlaatuinen kyky opettaa tekoälylle asiakaskohtaiset säännöt takaavat, että käännökset ovat korkeatasoisia. Asiakasviestinnässä käännösten korkea laatu on äärimmäisen tärkeää ja se korostuu erityisesti pankki-, rahoituksen sekä teollisuuden toimialoilla. Markkinoilla on kasvava kysyntä luotettaville ja laadukkaille käännöksille Tutkimusyhtiö Gartnerin mukaan globaalit asiakaspalvelun markkinat olivat 33,5 miljardin dollarin arvoiset vuonna 2022 ja näiden markkinoiden odotetaan jatkavan kasvuaan myös tulevina vuosina. Varsinkin toimialat, joiden sisältö on monimutkaista sekä teknistä, ja jotka ovat siirtymässä digitaalisiin asiakaspalvelukanaviin tarvitsevat tällä hetkellä korkeaa käännöslaatua asiakaspalvelunsa tueksi. “Olemme onnistuneet marraskuun aikana saamaan kaksi isoa globaalia teollisuudenalan organisaatiota asiakkaiksi.” kertoo Fluentic Oy:n toimitusjohtaja Mikko Räty. Ankkurisijoittajat uskovat Fluenticin kasvutarinaan Visionplus-pääomasijoitusrahasto on sijoittanut ensimmäisen kerran Fluenticiin (silloin toimi vielä Transfluent -nimellä) jo vuonna 2013, jolloin yhtiö tarjosi vielä ihmistyönä tehtäviä käännöspalveluja. Fluenticilla on pitkän historian myötä vahva kokemus kielenkäännöksistä ja ohjelmistokehityksestä. Yhtiön liiketoiminta uudistettiin uuden toimitusjohtajan Mikko Rädyn johdolla vuonna 2019. Rädyn toimitusjohtajakaudella yhtiön historian vahvuudet on yhdistetty uudella tavalla ja Fluenticista on tullut edelläkävijä AI-pohjaisten asiakaspalveluviestien käännöspalveluiden tarjoajana. Uusi SaaS-liiketoiminta on kehittynyt erittäin hyvin ja yhtiö on saanut paljon merkittäviä kansainvälisiä asiakkaita, kuten Finnair, Oura, Multitude/Ferrantum -pankki ja Brompton Bicycles. Jari Tuovinen VisionPlus rahastosta: Olemme olleet pitkään yhtiön sijoittajina ja olen erittäin tyytyväinen tapaan, miten yhtiön henkilökunta on kääntänyt yhtiön toimintatavan AI-pohjaisten tarkkojen käännösten tekemiseen. Yhtiöllä on myyntiputkessa todella merkittäviä isoja kansainvälisiä yrityksiä ja on nähtävissä, että Fluentic voi saavuttaa jo pian kannattavan liiketoiminnan. Tuovinen on seurannut vuodesta 2018 alkaen liiketoiminnan kehittymistä rahaston edustajana yhtiön hallituksessa. Fluenticin kilpailuetu on sen vahva erikoistuminen asiakaspalveluviesteihin ja sen oma teknologia Flunetic pystyy kilpailuttamaan muita käännöskoneita ja rikastuttamaan sekä korjaamaan niiden tekemiä käännöksiä vastaamaan asiakkaiden vaatimuksia. Asiakaspalvelussa tai huoltohenkilöiden kyselyissä käännösten pitää olla tarkkoja ja niissä tulee käyttää juuri oikeita termejä. Fluenticin oma teknologia tekee konekäännöksestä todella nopeita. Fluenticin pitkäaikainen sijoittaja Asko Schrey: Olen kuusi vuotta ollut hallituksen jäsen ja vähitellen kasvattanut omistustani. Pidän uutta AI-tuotelinjaamme erittäin lupaavana ja jakelutiemme Salesforce ja Zendesk tuottavat enemmän lämpimiä liidejä. Nyt merkitsin 100 000 eurolla lisää osakkeita. Osakeannin minimitavoite Invesdorissa on täyttynyt! Fluentic järjestää suunnatun osakeannin, ja rahoituskierroksella kerätyillä varoilla yritys pyrkii kiihdyttämään kasvuaan tarjoamalla kehittämäänsä sovellusta laajemmalle asiakaskunnalle. Samalla yritys pyrkii laajentamaan myyntitoimenpiteitään uusille maantieteellisille alueille, ja jatkamaan tuotekehitystä. Lue artikkeli millaisia sijoitusmahdollisuuksia Fluentic tarjoaa. Osakeannin koko: enintään 250 000 osaketta (2 000 000 EUR) Osakeantia merkitty artikkelin julkaisuajankohtana: 44 514 osaketta (356 112 EUR) Minimissään kerätään: 350 000 EUR Osakkeiden merkintähinta: 8,00 EUR Minimimerkintämäärä: 50 osaketta (400 EUR) Yrityksen pre-money valuaatio: 4 000 000 EUR Julkinen merkintäaika alkaa: 14.11.2023 Merkintäaika päättyy: 8.12.2023 Tehty kaupallisessa yhteistyössä Fluentic Oy:n kanssa. osakeanti sijoitusideat teknologia
Fluentic Oy on kehittänyt tekoälypohjaisen ratkaisun, joka auttaa yrityksiä kääntämään asiakaspalveluviestejä useille kielille Fluentic kääntää automaattisesti lähes 80 kieltä yrityksen asiakkaiden ja asiakaspalveluvastaavien välillä kanavariippumattomasti. Fluenticin ratkaisu käyttää eri käännöspalveluita, kuten Googlea, Bingiä tai ChatGPT:tä, ja valitsee parhaat käännökset, jolloin lopputulos on laadukkaampi. Lisäksi ratkaisu oppii yritysten omat termit ja hyödyntää aikaisempia viestejä, mikä tekee käännöksistä vieläkin laadukkaampia ja yrityksen asiakasviestintää tukevia. Fluenticin 15 vuoden kokemus käännöstoimialalta ja sen ainutlaatuinen kyky opettaa tekoälylle asiakaskohtaiset säännöt takaavat, että käännökset ovat korkeatasoisia. Asiakasviestinnässä käännösten korkea laatu on äärimmäisen tärkeää ja se korostuu erityisesti pankki-, rahoituksen sekä teollisuuden toimialoilla. Markkinoilla on kasvava kysyntä luotettaville ja laadukkaille käännöksille Tutkimusyhtiö Gartnerin mukaan globaalit asiakaspalvelun markkinat olivat 33,5 miljardin dollarin arvoiset vuonna 2022 ja näiden markkinoiden odotetaan jatkavan kasvuaan myös tulevina vuosina. Varsinkin toimialat, joiden sisältö on monimutkaista sekä teknistä, ja jotka ovat siirtymässä digitaalisiin asiakaspalvelukanaviin tarvitsevat tällä hetkellä korkeaa käännöslaatua asiakaspalvelunsa tueksi. “Olemme onnistuneet marraskuun aikana saamaan kaksi isoa globaalia teollisuudenalan organisaatiota asiakkaiksi.” kertoo Fluentic Oy:n toimitusjohtaja Mikko Räty. Ankkurisijoittajat uskovat Fluenticin kasvutarinaan Visionplus-pääomasijoitusrahasto on sijoittanut ensimmäisen kerran Fluenticiin (silloin toimi vielä Transfluent -nimellä) jo vuonna 2013, jolloin yhtiö tarjosi vielä ihmistyönä tehtäviä käännöspalveluja. Fluenticilla on pitkän historian myötä vahva kokemus kielenkäännöksistä ja ohjelmistokehityksestä. Yhtiön liiketoiminta uudistettiin uuden toimitusjohtajan Mikko Rädyn johdolla vuonna 2019. Rädyn toimitusjohtajakaudella yhtiön historian vahvuudet on yhdistetty uudella tavalla ja Fluenticista on tullut edelläkävijä AI-pohjaisten asiakaspalveluviestien käännöspalveluiden tarjoajana. Uusi SaaS-liiketoiminta on kehittynyt erittäin hyvin ja yhtiö on saanut paljon merkittäviä kansainvälisiä asiakkaita, kuten Finnair, Oura, Multitude/Ferrantum -pankki ja Brompton Bicycles. Jari Tuovinen VisionPlus rahastosta: Olemme olleet pitkään yhtiön sijoittajina ja olen erittäin tyytyväinen tapaan, miten yhtiön henkilökunta on kääntänyt yhtiön toimintatavan AI-pohjaisten tarkkojen käännösten tekemiseen. Yhtiöllä on myyntiputkessa todella merkittäviä isoja kansainvälisiä yrityksiä ja on nähtävissä, että Fluentic voi saavuttaa jo pian kannattavan liiketoiminnan. Tuovinen on seurannut vuodesta 2018 alkaen liiketoiminnan kehittymistä rahaston edustajana yhtiön hallituksessa. Fluenticin kilpailuetu on sen vahva erikoistuminen asiakaspalveluviesteihin ja sen oma teknologia Flunetic pystyy kilpailuttamaan muita käännöskoneita ja rikastuttamaan sekä korjaamaan niiden tekemiä käännöksiä vastaamaan asiakkaiden vaatimuksia. Asiakaspalvelussa tai huoltohenkilöiden kyselyissä käännösten pitää olla tarkkoja ja niissä tulee käyttää juuri oikeita termejä. Fluenticin oma teknologia tekee konekäännöksestä todella nopeita. Fluenticin pitkäaikainen sijoittaja Asko Schrey: Olen kuusi vuotta ollut hallituksen jäsen ja vähitellen kasvattanut omistustani. Pidän uutta AI-tuotelinjaamme erittäin lupaavana ja jakelutiemme Salesforce ja Zendesk tuottavat enemmän lämpimiä liidejä. Nyt merkitsin 100 000 eurolla lisää osakkeita. Osakeannin minimitavoite Invesdorissa on täyttynyt! Fluentic järjestää suunnatun osakeannin, ja rahoituskierroksella kerätyillä varoilla yritys pyrkii kiihdyttämään kasvuaan tarjoamalla kehittämäänsä sovellusta laajemmalle asiakaskunnalle. Samalla yritys pyrkii laajentamaan myyntitoimenpiteitään uusille maantieteellisille alueille, ja jatkamaan tuotekehitystä. Lue artikkeli millaisia sijoitusmahdollisuuksia Fluentic tarjoaa. Osakeannin koko: enintään 250 000 osaketta (2 000 000 EUR) Osakeantia merkitty artikkelin julkaisuajankohtana: 44 514 osaketta (356 112 EUR) Minimissään kerätään: 350 000 EUR Osakkeiden merkintähinta: 8,00 EUR Minimimerkintämäärä: 50 osaketta (400 EUR) Yrityksen pre-money valuaatio: 4 000 000 EUR Julkinen merkintäaika alkaa: 14.11.2023 Merkintäaika päättyy: 8.12.2023 Tehty kaupallisessa yhteistyössä Fluentic Oy:n kanssa. osakeanti sijoitusideat teknologia